Σύμφωνα με το 152/2013 Προεδρικό Διάταγμα οι εκπαιδευτικοί πρόκειται να αξιολογηθούν με δεκάδες κριτήρια. Μελετώντας τα κριτήρια αυτά προκύπτει πως η εξασφάλιση καλής αξιολόγησης συνεπάγεται ατελείωτες ώρες προετοιμασίας του μαθήματος αλλά και ατελείωτες ώρες γραφειοκρατικής συμπλήρωσης εκθέσεων αυτοαξιολόγησης. Αυτά σε επίπεδο προετοιμασίας και εξωδιδακτικής απασχόλησης. Στη δε τάξη, ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι σε θέση να κάνει μαγικά! Μας ζητάνε το ΥΠΕΡμάθημα και εξατομικευμένη διδασκαλία όταν οι υποστηρικτικές δομές είναι ανύπαρκτες(σχολικοί ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, γραμματειακή υποστήριξη, εποπτικά μέσα κλπ), όταν οι τάξεις αυξάνονται συνεχώς σε αριθμό μαθητών, όταν “κόβεται” ο δεύτερος καθηγητής για τα εργαστηριακά μαθήματα... ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΖΗΤΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; Από εκπαιδευτικούς απαξιωμένους και λοιδωρημένους, εξαθλιωμένους οικονομικά (ιδίως οι νέοι), που τρέχουν από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώσουν ωράριο, που φοβούνται ότι με την παραμικρή
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου